Arama Ağı Reklamları İle Google’ın Gücünü Keşfedin

Google tarafından oluşturulan bu hizmet bir tür reklam verme mantığı ile çalışmaktadır. Arama motoru optimizasyonu(SEO) ile Google sıralamalarında belirli bir zamanda yükselirken arama ağı reklamları bu süreci hızlandırmaktadır.

Yükselmek istediğiniz anahtar kelimeleri istediğiniz reklam alanlara konumlandırabileceğiniz gibi reklam yayın saatlerini de belirleyebilirsiniz. Tabi ki bu süreci bir uzman tarafından yürütmeniz hem zaman hem de maddi kazanç sağlayacaktır.

Arama Ağı Reklamları
46
%
Dönüşüm Oranı - Artış
38
%
Hemen Çıkma Oranı - Düşüş
58
%
Ortalama Ziyaret Sayısı - Artış
27
%
Sayfa Başına Oturum - Artış
img

Adwords reklamı oluşturulurken size uygun hedef kitle belirlenip sadece onların görmesi veya hariç tutulması sağlanabilir. Bu reklam oluşturma sırasında hedef kitle kadar reklam vereceğiniz konumda çok önemlidir. Yani işletmeniz Ankara’da iken Artvin’e reklam vermeniz size fiziksel müşteri sağlamayacaktır. Bir başka çalışma ise yukarıda bahsettiğimiz reklam yayın saatleridir. Kitlenizin reklamlarınızı görmesini istediğiniz saatler çok önemlidir.İşte bu gibi ince detaylar için uzman yardımıyla reklam çalışmaları yapmalı ve onun sonucundan stratejik kararlar almalısınız.

Markanızı ve İşinizi Duyurun

Arama ağı reklamları ile çok daha geniş kitlelere ulaşabilirsiniz. Marka bilinirliğiniz her geçen gün artarken web sitenizin trafiğinde olumlu yönde bir artış elde edebilirsiniz.

Arama ağı reklamlarında birçok seçenek mevcut olduğu gibi en iyisi duyarlı reklamların olmasıdır. Nasıl web sitemizi cihaz uyumlu hale getirmek istiyorsak reklamlarımızı da cihaz uyumlu hale getirip her cihazda rahat bir şekilde görülmesini sağlayabiliriz. Duyarlı reklamların en büyük kazancı son yıllarda artan mobil cihazlardan internetin kullanımıdır. Bu reklam seçeneği sayesinde mobil cihaz kullananlara da reklamlarımız sayesinde erişmiş oluruz.

Mobil kullanıcıları çekmek için diğer bir reklam seçeneği ise uygulama reklamlarıdır. Oyun veya uygulamalara reklamlar verip oyun oynayanlara veya uygulama kullananlara da reklamlarınız ile ulaşabilirsiniz.

Arama ağı reklamlarında bunların yanı sıra görüntülü reklam ağı, dinamik reklam ağı, alışveriş reklamları gibi birçok seçenek mevcuttur.

Görüntülü reklam ağını kullanıp kitlenizin dikkatini çekebileceğiniz gibi alışveriş reklamları verip e-ticaret sitenizdeki satışları arttırabilirsiniz.

Arama ağı reklamcılığında en önemli kriter kitlenizin ilgisini çekmektir. Bu da can alıcı bir slogan veya söz, çarpıcı bir görsel ile mümkündür. Bunların yanı sıra arama yapan kişi aradığının o olduğu görebilmesi ve tercih edebilmesi için kısa ve net bilgi içermelidir. Böylelikle arama ağı reklamlarından alacağınız sonuç olumlu yönde değişecektir.

Arama ağı reklamclığında belirleyeceğiniz anahtar kelimeler çok önemlidir. Bu kelimeler ile arama sonuçlarında görüntüleneceksiniz. Yanlış veya eksik anahtar kelimeler sonuçlarda görünmenizi engelleyecek ve reklamlardan alacağınız performansı olumsuz yönde etkileyecektir.

Arama ağı reklamı verirken anahtar kelimelerinizi 3 ayrı biçimde sınıflandırabilirsiniz;

Geniş Eşleme : Reklamanız ; kelimenizin içinde bulunduğu her türlü aramada görüntülenir.

Tam Eşleme : Reklamınız, anahtar kelimelerinizi tam olarak yazan kişilere görünütülenir. Daha müşteri odaklı bir çalışmadır.

Sıralı Eşleme : anahtar kelimeniz başta yer alıyor ve sonrasında hangi kelime gelirse gelsin reklamınız görüntülenir.

Bu gibi konularda uzman kişiler ile çalışmanız reklamlarınızdan daha yüksek performans almanızı ve dolayısı ile düşük bütçelerle yüksek gelirler elde etmenizi sağlayabilir.

Teklif İste

Arama Ağı Reklamcılığı'nda yardıma ihtiyacınız var ise uzman ekibimiz ile iletişime geçebilirsiniz
Please create new and select contact form.